Май 2017
Рухани жаңғыру – ұлттық жаңғыру
Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласы қажет уақытта қажет жерде шыққан мақала деп санаймын. Бұл – қарапайым мақала ғана емес, қазақ халқының рухани құндылықтарын қалыпқа түсіру, түгендеу, саралау, заман талабын ескере отырып тура жолға қою және дамытуға арналған бағдарламалық құжат деуге толық негіз бар. «Болашаққа бағдар: рухани жаңғырудың» біз барынша мән беріп, берік байлам етіп алуға тиісті тұстарына қысқаша тоқталып өтсек. Толығырақ »
Техас технологиялық университетінің профессоры Костика Брадатан Қазақ Ұлттық Университетінде
Техас технологиялық университетінің PhD, профессоры Костика Брадатан (Costica Bradatan) 06.05.2017 — 12.05.2017 жж. аралығы Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті, дінтану және мәдениеттану кафедрасында “In Praise of Failure. A Manifestation for Humility” атты дәрістер курсын оқыды. Костика Брадатан 2016-2017 оқу жылы халықаралық Fulbright грантымен Францияда ғылыми зерттеу жұмыстарын атқарып, аталған грант шеңберінде Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінде Harvard басылымында 2019 жылы жарық көретін «In Praise of Failure. A Manifesto for Humility» атты еңбегі шеңберінде дәрістер оқыды. Сонымен қатар бірнеше тілдерге аударылған «Dying for Ideas. The Dangerous Lives of the Philosophers» атты еңбегі бойынша ғылыми семинар өткізді. Профессор Костика Брадатанмен әріптестік орнату кафедраның жанынан жақында ашылған дінтанулық зерттеулер және сараптама орталығының алдағы ғылыми жұмыстарына жаңа серпіліс беріп, Қазақстандағы, сондай-ақ университетіміздегі дінтану ғылымының дамуына өз үлесін қоспақ. Толығырақ »
Қосдипломды білім беру бағдарламасы — ғылыми бағыт ізденушілері үшін зор мүмкіндік!
Жаһандық дамудың қазіргі кезеңінде Қазақстан Республикасының алдында тұрған аса маңызды стратегиялық міндеттердің бірі – мемлекетіміздің, сонымен қатар жоғары білім беру саласының халықаралық деңгейде бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету болып табылады. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев Қазақстан халқына арналған «Жаңа онжылдық –жаңа экономикалық өрлеу – Қазақстанның жаңа мүмкіндіктері» жолдауында «Жоғары білім сапасы ең жоғары халықаралық талаптарға жауап беруі тиіс. Елдегі жоғары оқу орындары әлемнің жетекші университтері рейтингіне енуге ұмтылуы керек» деп атап көрсеткен болатын. Аталған мақсатқа жетудің аса маңызды бөлігі Болон процесіне қатысу болып табылатын Қазақстанның әлемдік білім беру кеңістігіне енуге әрекет етуіне айрықша мән беріліп отыр. Толығырақ »
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭТНОСТАР ТАРИХЫ ТУРАЛЫ МАТЕРИАЛДАР НЕГІЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы жағдайындағы жас ұрпақ тәрбиесіндегі жастардың өмірлік құндылықтарының өзгеруі, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардан, адамгершілік және моральдық нормалардан алшақтауы, отбасының тәрбиелік рөлінің әлсіреуі, тәрбиедегі этникалық элементті бағаламау, девиантты мінез-құлықты жастар санының артуы, әлеуметтік селқостық, адамдар арасындағы қарым-қатынастарда ізгілік пен игіліктің жетіспеушілігі және т.б. қарама-қайшылықтар жалпы орта білім беру үдерісінің тәрбиелік және әлеуметтендірушілік қызметтерін күшейтуді, тәрбие мазмұнын жаңартуды талап етеді. Толығырақ »
ҚазҰУ-дың педагогика және білім беру менеджменті кафедрасына 77 жыл!
Педагогика және білім беру менеджменті кафедрасы туралы не айтуға болады?
- «Ұстаз- ұлық емес, ұлы қызмет»-деп Бауыржан Момышұлы атамыз айтып кеткендей, ұстаздың алдында талай хандар мен билеушілер де бас иген. Ұстазыңды атаңнан да әзіз тұт демекші, барлық сый мен құрметпен қатар ауыр еңбек пен талмайтын шабытты талап ететін мамандық иелерін әл-Фараби атындағы ҚазҰУ 1940 жылдың 12 қаңтарынан бері даярлап келеді. Міне, 77 жыл бойы бүгінде педагогика және білім беру менеджменті атанған кафедраның түлектері, елдің өскелең ұрпағын тәрбиелеуде үлкен еңбек атқаруда. Философия және саясаттану факультетінің тарихы мол ежелгі кафедрасы «әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану», «педагогика және психология» мамандық иелерін тәрбиелеп шығарады.
Зерттеу университеттеріндегі инновациялық іс-әрекет және әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетіндегі «Кайдзен» жүйесі
Зерттеу университеттеріндегі инновациялық іс-әрекеттің мақсаты аймақтағы кәсіпкерлік белсенділіктің дамуына ықпал ету, өндіріс пен бизнестің байланысын нығайту, жаңа компанияларды құруға қатысу арқылы нарықта озық технологиялық өңдемелерді шығару болып табылады. Толығырақ »
Факультет деканының кубогы үшін жарыс
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің ЖОО-ға дейінгі білім беру факультетінің деканы Ж.Е.Жаппасовтың бастамасымен «шынықсаң шымыр боласың» деген ұранмен декан кубогы үшін футболдан дәстүрлі факультет аралық жарыс өтті. Бұл жарысқа колледжден екі команда, шетелдік дайындық кафедрасынан екі команда, ЖОО-ға дейінгі дайындық кафедрасынан екі команда және ақылы түрде білім алатын топтардан екі команда жасақталып, жалпы сегіз команда қатысты. Толығырақ »
Абайтану бойынша таңдамалы еңбектердің ХІ-ХІІ томы жарық көрді
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ жанындағы Абай ғылыми-зерттеу институты абайтану бойынша зерттеулерді жүйелеп, жарыққа шығару жұмысын жалғастыруда. Жуырда абайтану бойынша көп томдық басылымдардың ХІ-ХІІ томы жарық көрді. Толығырақ »
ҚАЗҰУ – БІЛІМ, ҒЫЛЫМ, БОЛАШАҚ
1934 жылы еліміздің алдыңғы қатарлы универсиеті, қарашаңырағымыз әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің іргетасы қаланды. Қазіргі таңда ҚазҰУ ең керемет деген әлемдік университеттер қатарында 236 орынды иеленіп отыр. Сонымен қоса, ҚазҰУ 25 елдің 400-ден астам университтерімен бірге қызмет жасауда. Бұл тікелей ҚазҰУ-дің студенттеріне өзге елде білім алып, тәжірибе алмасуға жол ашады. Толығырақ »
«Педагогика және психология» мамандығы жайлы не білу керек?
Заман талабымен ілесіп, білім беру бағытында, білімнің әр саласында бәсекеге қабілетті жас мамандар даярлауда педагог-психолог кадр таптырмас қажеттілік тудыратыны сөзсіз.
Педагог-психолог мамандығының басты міндеті – әлемнің гуманитарлық бағыттағы кәсіби келбетін қалыптастыру болып саналады. Ол жалпы адамзаттық құндылықтардың тасымалдаушысы, өзінің өмірлік және кәсіби мағынасын тауып, жүзеге асыруға және оны өзгелердің жасауына көмектесетін педагог-психологтардың алғышарттарын болжайды. Мұндай маман иесі оқу пәнімен,оқушылардың алдында оны ашу тәсілдерімен айналысатын пән оқытушысы ғана емес, сондай-ақ ол зиялы ғалым, мәдениет бастауларына қайта оралушы философ, білім алушының ішкі сұхбатына белсенді араласып, өз даусын естуге көмектесетін өсиетті сөздің иесі. Білімнің гуманизациялануы мен гуманитаризациялануына, білімді іргелі, терең меңгеруіне бағытталған, кәсіби мамандығына қолайлы әсер ететін, адами мәдениеттегі барлық байлықтарын игеруіне, университеттегі білім берудің оңтайлы кәсіби мақсаты болашақ маманнан жан-жақты тұлға қалыптастыру. әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-ті аясындағы “Педагог –психолог” мамандарын дайындау барысында оларды іргелі және кәсіби біліміне қарай, күнделікті өзгеріске ұшырайтын еңбек нарығының жағдайына және мамандардың кәсіби деңгейінің талаптарына тез бейімделе алатындай етіп іріктеп алады. Толығырақ »